Obchodní podmínky

Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím (Vojtěch Kozák, IČ: 74909304) se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

  1. Základní údaje
  2. Objednávka zboží
  3. Poskytované slevy
  4. Odesílání zboží
  5. Možnosti platby
  6. Odstoupení od smlouvy
  7. Reklamační řád
  8. Ochrana osobních údajů

1. Základní údaje

Zodpovědná osoba za prodej

Zdeněk Kozák
Tel.: +420 608 001 340 (po - pá od 9.00 do 18.00)
E-mailobchod@espirito.cz
IČ: 74909304 (výpis z rejstříku)
DIČ: CZ530903082

Podnikatel zapsán v živ. rejstříku MÚ Lysá nad Labem pod ID RZP: 200934001

Bankovní spojení

BRE Bank S.A (mBank)
Nile House, Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8
Číslo účtu: 670100-2206483887/6210
IBAN: CZ63 6210 6701 0022 0648 3887
BIC (SWIFT): CEKOCZPP

Fakturační adresa

Espirito Café
U Braňky 1846
289 22, Lysá nad Labem

 

2. Objednávka zboží

Na stránkách www.espirito.cz je seznam zboží, které je běžně dostupné. Dostupnost zboží je uvedena u každé nabízené položky. Po výběru zboží zákazník v seznamu košíku určí požadované zboží a stiskne tlačítko „další“. Dále se zákazník přihlásí, potvrdí svoji adresu, vybere dopravu, platbu a potvrdí objednávku. Odesláním objednávky se zákazník zavazuje odebrat zboží.

Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.

3. Poskytované slevy

  • Při nákupu zboží za více než 2 000,- Kč bez DPH je doprava zdarma.
  • Poskytujeme individuální slevy pro naše věrné a pravidelné zákazníky.
  • Při nákupu 2 kg čerstvé kávy Espirito Café poskytujeme slevový kupón ve výši 10% na příští nákup kávy Espirito Café, při nákupu 3 kg kávy poskytujeme slevu 15%. Tuto slevu není možné využít při objednání předplatného kávy. 

4. Odesílání a převzetí zboží

Dodací lhůta

Objednávané zboží bude dodáno v co nejkratší době dle jeho dostupnosti poštou nebo jiným přepravcem. Obvyklá doba dodání zboží se pohybuje v rozmezí 1–5 dnů.

Dodání zboží

Zboží bude dodáno na adresu uvedenou v objednávce v rámci celé České republiky. Pokud zboží není skladem, je kupující informován pomocí e-mailu o předpokládaném termínu dodání.

Způsob dopravy

  • Českou poštou
  • Zásilkovnou

5. Možnosti platby

  • Platba dobírkou na pobočce České pošty nebo řidiči přepravní společnosti při dodání zboží.
  • Bankovním převodem na účet 2206483887/6210 Variabilní symbol obdrží zákazník při potvrzení objednávky. Zboží expedujeme po přijetí platby na náš účet.

6. Odstoupení od smlouvy

V souladu s § 53, odst.7 a § 54 občanského zákoníku má zákazník, který kupuje zboží jako soukromá osoba (neplatí pro objednávky na IČ), právo do 14 dnů od převzetí zboží vrátit nebo vyměnit. V tomto případě je potom nutné poslat zboží jako obyčejný balík, případně pojištěný na naší adresu. Do 30 dnů po obdržení zboží budou peníze bez poštovného kupujícímu odeslány na jeho adresu. V případě výměny zboží vám bude naúčtován rozdíl ceny, popř. rozdíl bude kupujícímu zaslán na účet a naúčtováno poštovné. Po obdržení zboží dodavatel zkontroluje zboží, které musí být v neporušeném stavu, v originálním obalu, schopno dalšího prodeje, kompletní, včetně všech dokladů . Kupující musí přiložit číslo účtu pro vrácení peněz.

7. Reklamační řád

Kupující je povinen při převzetí zásilku zkontrolovat, zda není balík poškozen či otevřen. Poškozený balík nesmí kupující v žádném případě od přepravce převzít! V tomto případě musí kupující sepsat ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží. Vlastnické právo přechází na kupujícího pod podmínkou zaplacení kupní ceny jeho převzetím.

Po převzetí zboží je kupující povinen okamžitě zboží prohlídnout a zjištěné vady nahlásit písemně do 3 pracovních dnů a odeslat prodávajícímu spolu s kopií faktury. Reklamaci je možné vyřídit výměnou zboží, dodáním chybějícího množství, přiměřenou slevou zboží.

V případě neplatné reklamace budou náklady na vyřízení reklamace, včetně dopravy přefakturovány kupujícímu. Reklamace musí být prodávajícím vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud není mezi prodávajícím a kupujícím dohodnuto jinak.

8. Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a zkvalitnění nabízených služeb. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.

Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá společnost Espirito Café s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Společnost Espirito Café je ve smyslu § 5 odst. 5 zák. o ochraně osobních údajů oprávněna za účelem nabízení obchodu a služeb subjektu údajů jako správce jeho osobních údajů získaných v souvislosti se svojí činností použít jeho jméno, příjmení a adresu. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.

Stanete-li se zákazníkem internetového obchodu espirito.cz, dáváte již při registraci souhlas s tím, že údaje o vás budou zařazeny do databáze  S těmito údaji je zacházeno výhradně dle zákonem stanovených postupů, jak je uvedeno výše.